piątek, 17 października 2014

WAŻNE!!!

Drodzy czytelnicy:)


Mam do was dosyć ważne pytanie, ponieważ niedługo, w zasadzie to kwestia kilku rozdziałów kończę tego bloga, myślałam nad napisaniem czegoś nowego, jakieś kilkanaście rozdziałów. Blog dotyczył by Piotrka Nowakowskiego, Resovii i reprezentacji. Stąd właśnie pytanie do was czy był by ktoś chętny na czytanie tego chyba że wolicie kogoś innego w roli głównej?! Byłabym wdzięczna za jakikolwiek komentarz z odpowiedzią bo nie wiem czy mam zaczynać pisać czy raczej odpuścić.!


Z góry dziękuję:***

7 komentarzy:

  1. Ja przeczytam wszystko co napiszesz ;)
    Pozdrawiam Kinia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi jak najbardziej odpowiada Piter w roli głównej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z chęcią przeczytam :)
    Angelique

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przeczytam ;DD
    Piter to dobry wybór hihi :))
    Pozdrawiam, Gośka ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłbym tego pewny czy to jest takie ważne. Chodź blog jest ciekawy.

    OdpowiedzUsuń